ORSID ID | https://orcid.org/0000-0003-3208-0546 |
Google Scholar | https://scholar.google.com.ua/citations?user=5qPS8V4AAAAJ&hl=uk |
Researcher ID (WoS) | https://publons.com/researcher/AAR-4479-2020/ |
Scopus ID | https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57789074100 |
marynchenkoh@mdu.edu.ua | |
Посада | старший викладач |
Науковий ступінь | кандидат історичних наук |
Базова освіта | Заклад вищої освіти: Миколаївський державний університет імені В.О. Сухомлинського, 2005 р. Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Історія Кваліфікація: Бакалавр педагогічної освіти, вчитель історії загальноосвітньої школи другого ступеня Заклад вищої освіти: Миколаївський державний університет імені В.О. Сухомлинського, 2006 р. Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Історія Кваліфікація: Вчитель історії і правознавства Заклад вищої освіти: Миколаївський державний університет імені В.О. Сухомлинського, 2007 р. Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Історія Кваліфікація: Магістр педагогічної освіти, викладач історії |
Інформація про захист дисертації | Дисертація на здобуття ступеня кандидата наук Тема: «Відносини радянської влади та церкви у Південній Україні (друга половина 40-х- середина 60-х років XX століття)» Спеціальність: 07.00.01 – історія України Дата і місце захисту: 2014, Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. Режим доступу |
Наявність сертифікату В2 | |
Підвищення кваліфікації | Рік: 2023 Установа: Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського (Миколаїв, Україна) (05.10.2023-31.10.2023) Тема: “Внутрішнє забезпечення якості вищої освіти: розвиток освітніх програм та їх акредитаці” (30 годин) Сертифікат №15-10/2023 Рік: 2023 Установа: Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського (Миколаїв, Україна) (23.03.2023-19.05.2023 р) Тема: “Теоретико-методологічні підходи та необхідність впровадження розрахунку КРІ (ключових показників ефективності) для оцінки ефективності діяльності структурних підрозділів на НПП ЗВО” (30 годин) Сертифікат № 25-04/2023 Рік: 2021 Установа: Belgian Education Council (Brussels, Belgium) (22.03.2021-23.04.2021) Тема: “Improving the quality of e-learning and blended learning” (total 72 hours) Сертифікат № 3ППКДО04 Рік: 2021 Установа: Belgian Education Council (Brussels, Belgium) (20.01.2021-24.02.2021) Тема: “Strategies for implementation of the concept of adaptation of the system of higher and postgraduate education to the digital generation” (total 24 hours) Сертифікат № MKAD090 Рік: 2021 Установа: University of Finance, Business and Entrepreneurship (Sofia, Bulgaria) (02.11.2020-30.01.2021) Тема: “Modern Teaching Methods and Innovative Technologies in Higher Education: European Experience and Global Trend” (total 180 hours = 6 credits ECTS) Сертифікат № BG/VUZF/683-2020 Рік: 2018 Установа: Академія інноваційного розвитку освіти (м. Київ-Миколаїв, Україна) (11.06.2018-15.06.2018) Тема: “Упровадження ІКТ та інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі” (30 год.) Сертифікат № С2018-023 від 15.06.2018 р. |
Навчальні дисципліни, які викладає | Спеціальні історичні дисципліни та джерелознавство Теорія і практика наукових досліджень Теорія та методика навчання історії Теорія та методика навчання суспільствознавчих дисциплін Інноваційні освітні технології викладання історії у закладах освіти Методика викладання історії у закладі вищої освіти Робочі програми навчальних дисциплін |
Членство у Експертній раді МОН та інших дорадчих органах, спеціалізованих учених радах, редакційних колегіях фахових видань тощо | 2020 року включено до складу експертів для здійснення експертизи електронних версій підручників (крім електронних) для закладів загальної середньої освіти 8 клас “Історія України” |
Наукові публікації
Публікації у наукометричних базах Scopus та Web of Science |
Rudkevych, N., Hotsuliak, K., Marynchenko, H., Hryashchevskaya, L., & Ivanova, T. (2020). The development of teachers’ professional competence within the conditions of modernization of the educational environment. Revista Tempos E Espaços Em Educação, 13(32), 1-22. Посилання: https://doi.org/10.20952/revtee.v13i32.14728 Web of Science |
Marynets, N., Marynchenko, H., Vynnychuk, R., Voloshchuk, H., Voropayeva, T., & Olkhovska A. (2022). Hybrid Education in the Context of the Covid-19 Pandemic: Peculiarities of Training Humanitarian Specialists. Journal of Curriculum and Teaching, 11(9), pp. 30–39. Посилання: https://doi.org/10.5430/jct.v11n9p30 Scopus |
Marynchenko, H. ., Nosovets, N. ., Bezruchenkov, Y. ., Oliinyk, Y. ., & Bykova, S. . (2022). Distance education in the conditions of martial law in institutions of higher education: development and practice. Revista Eduweb, 16(3), 79–90. Посилання: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2022.16.03.6 Web of Science |
Marynchenko, H., Biriuk, L., Korsikova, K., Polozova, O., & Vergolyas, M. (2022). Ways to Improve the Communicative Skills of Pedagogical Specialties Students in the Higher Educational Institutions. Journal of Higher Education Theory and Practice, 22(6). Посилання https://doi.org/10.33423/jhetp.v22i6.5225 Scopus |
Ryzheva, N., Nefodov, D., Romanyuk, S., Marynchenko, H., & Kudla, M. (2024). Artificial Intelligence in higher education: opportunities and challenges. Amazonia Investiga, 13(73), 284–296. Посилання: https://doi.org/10.34069/AI/2024.73.01.24 Web of Science |
Публікації у періодичних виданнях країн ОЄСР |
Маринченко Г.М., Ревенко В.В. Стан шкільної освіти України в повоєнні роки: проблеми та шляхи вирішення (за матеріалами південних областей України). Web of Scholar. International Academy journal. –2018– 2(20), Vol.5. – Р. 112-115 Посилання: https://rsglobal.pl Країна: Poland |
Маринченко Г.М., Ревенко В.В. Стан освіти України в повоєнний період: огляд історіографії. The scientific heritage. 2020 № 45. Р.3 s. 40-43 Посилання: http://www.scientific-heritage.com Країна: Budapest, Hungary |
Іванова Т.Ю., Маринченко Г.М. Реалізація технологій критичного мислення під час вивчення курсу «Нова історія країн Сходу». Sciences of Europe. – 2020. – № 50. – Vol. 4. – р. 32-37. Посилання: https://www.europe-science.com Країна: Praha, Czech Republic |
Маринченко Г.М. Карти «Проппа» і «Пассаторе» у розвитку мовленнєвої компетентності на уроках суспільствознавчих дисциплін. Sciences of Europe. – 2020. – № 58. – Vol. 3. – р. 38-41. Посилання: https://www.nacr.cz Країна: Praha, Czech Republic |
Маринченко А.Н., Иванова Т.Ю. Коминтерн в борьбе против религии (на примере религиозной политики в УРСР). Paginae Historiae Sborník Národního Archivu. – 2020. – 28/2. – P. 219-231. Посилання: https://www.nacr.cz Країна: Praha, Czech Republic |
Маринченко Г.М., Ревенко В.В. Організація навчання з використанням технологій дистанційної освіти в Україні. Journal of science. Lyon. – 2020. – 15. – p. 29-31. Посилання: http://www.joslyon.com Країна: Lyon, France |
Публікації в фахових виданнях категорій А та Б |
Маринченко Г.М. Національна символіка доби революційних змагань 1917-1921 років: дослідження питання. Емінак: науковий щоквартальник. 2017. – № 3 (19) (липень-вересень). – Т. 2. – 142 с. – С.114-116. Посилання: https://www.academia.edu Категорія видання: Б |
Маринченко Г.М. Заклади освіти та культури Миколаївщини в антирелігійній пропаганді періоду хрущовської «відлиги» (за матеріалами періодичних видань). Емінак: науковий щоквартальник. 2018. – Том 2. – № 4 (24). – С. 62-65. Посилання: https://www.eminak.net.ua/index.php/eminak/article/view/59 Категорія видання: Б |
Маринченко Г.М. Формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя історії засобами сучасних ІКТ. Актуальні питання гуманітарних наук. – 2019. – Вип. 23. – Том 2. – 172 с. – С. 149-153. Посилання: https://doi.org/10.24919/2308-4863.2/23.166353 Категорія видання: Б |
Маринченко Г.М. Вебінари в самоосвіті та розвитку інформаційної компетентності вчителя суспільствознавчої галузі. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». – 2019. – № 87. – С. 193-197. Посилання: https://doi.org/10.32999/ksu2413-1865/2019-87-35 Категорія видання: Б |
Маринченко Г.М., Ревенко В.В. Відновлення та діяльність клубів на Миколаївщині в повоєнний період (1945–1955 рр.). Емінак: науковий щоквартальник. 2019. № 4 (28) – С.83-90 Посилання: https://doi.org/10.33782/eminak2019.4(28).344 Категорія видання: Б |
Маринченко Г.М. Дистанційна освіта в Україні: історія та сучасний стан. Інноваційна педагогіка. – 2020. – Випуск 22. – Т.3. – С.188-191. Посилання: https://doi.org/10.32843/2663-6085/2020/22-3.41 Категорія видання: Б |
Маринченко Г.М. Дистанційні курси в самоосвіті та розвитку інформаційної компетентності вчителя суспільствознавства. Актуальні питання гуманітарних наук. – 2020. – Вип. 27. – Том 3 – С. 229-233. Посилання: https://doi.org/10.24919/2308-4863.3/27.203728 Категорія видання: Б |
Маринченко Г.М. Метод «гексагон» і розвиток критичного мислення на уроках історії. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». – 2020. – Випуск 1 (11). – 290 с. – С.154–157. Посилання: https://doi.org/10.31339/2413-3329-2020-1(11)-154-157 Категорія видання: Б |
Навчально-методичні праці
Історія рідного краю: Миколаївщина: підручник для учнів. – Миколаїв: Іліон, 2015. – 628 с. – С. 117-128. (розділ Козацькі часи). |
Вітовщина. Історія рідного краю. – Миколаїв: Видавництво Яслав, 2018. – 224 с. (розділ Храми та церкви району). |
Спеціальні історичні дисципліни. – Миколаїв: МНУ, 2018. – 191 с.(протокол вченої ради МНУ імені В.О. Сухомлинського №11 від 21 грудня 2018 р.) Режим доступу |
Методика викладання історії у закладах вищої освіти. – Миколаїв : ОЛДІ-ПЛЮС, 2021. — 292 с. Режим доступу |
Педагогічна практика здобувачів вищої освіти спеціальності 014.03 Середня освіта (Історія): програма та методичні рекомендації: навчально-методичний посібник / упорядник Г.М. Маринченко. – Херсон : Олді+, 2022. – 172 с. Режим доступу |
Методика викладання історії у ЗЗСО: матеріали для організації самостійної роботи під час дистанційного та змішаного навчання: навчально-методичний посібник / Г. М. Маринченко. – Миколаїв : видавець Румянцева Г. В., 2022. – 209 с. Режим доступу |
Спеціальні історичні дисципліни та джерелознавство: матеріали для організації самостійної роботи під час змішаного навчання: навчально-методичний посібник / Г. М. Маринченко. – Миколаїв: видавець Румянцева Г.В., 2023. Режим доступу |
Керівництво студентами-переможцями наукових конкурсів та змагань, прирівняних до них
Студент: Манько Є.О. Назва конкурсу: Національному конкурсі творчих робіт (есе) «Європейські цінності» до Дня Соборності УкраїниІнститут політико-правових та релігійних досліджень, Київ,з 25.11.2018 по 22.01.2019 Диплом ІІ ступеня |
Студент: Бєляєва К.О. Назва конкурсу: Національному конкурсі творчих робіт (есе) «Шлях становлення української державності» до Дня Незалежності УкраїниІнститут політико-правових та релігійних досліджень, Київ,з 08.04.2019 по 24.08.2019 Диплом ІІ ступеня |
Членство в наукових спілках/організаціях:
Національна спілка краєзнавців України (2016)
Геральдичне товариство України (2015)
Персональний сайт: https://sites.google.com/view/marinchenko-an