Навчання в умовах війни: ДСЯО радить чергувати режими синхронного та асинхронного навчання

Як зараз влаштоване навчання та як підлаштувати освітній процес під відключення електроенергії, враховуючи, що вони можуть бути не лише плановими, а й екстреними? Коментар щодо ситуації дала «Суспільному» Олена Святенко – заступниця директора департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України.

Вона зауважила, що наразі в більшості закладів освіти навчання проходить або в дистанційному, або у змішаному форматі. Під час дистанційного навчання педагоги можуть використовувати синхронний та асинхронний режими роботи. Тож ДСЯО радить:

  1. 30% часу, відповідно до положення про дистанційне навчання, виділити на заняття в синхронному форматі. А от решту тем можна розглянути в асинхронному режимі (тобто учні самостійно опрацьовуватимуть матеріали на онлайн-платформах, коли мають до них доступ).
  2. Учитель може створити папку зі свого навчального предмету на платформі, яку використовує ЗЗСО для дистанційного навчання, та наповнити її всіма необхідними для роботи матеріалами (відео, лекції, конспекти, практичні чи самостійні роботи), які допоможуть учням самостійно опанувати матеріал. 
  3. Регулярно переглядати та доповнювати навчальні матеріали, напрацьовані за роки дистанційки.
  4. Переглянути навчальні програми, які теми можливо об’єднати, інтегрувати з темами інших предметів, віддати на самостійне опрацювання учням, а які – розглядати лише синхронно.
  5. Виконувати методичні рекомендації МОН та ДСЯО щодо компенсації освітніх втрат. 
Please follow and like us: