Під час працевлаштування Ви маєте можливість отримати адресно-грошову допомогу. Допомога надається випускникам закладів вищої освіти (ОР «бакалавр», «магістр»), які здобули освіту за державним замовленням на денній формі навчання та уклали на термін не менше як три роки договір про роботу на посадах педагогічних працівників у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, визначених органами управління освітою, надається одноразова адресна грошова допомога.
Для отримання одноразової адресної грошової допомоги необхідно подати такі документи:
– заяву;
– договір про працевлаштування випускника закладу вищої освіти, який навчався за державним замовленням на денній формі навчання (у трьох примірниках за підписом та печаткою органу управління освітою (департаменту, управління, відділу, школи) та за підписом випускника);
– копію трудової книжки, засвідчену в установленому порядку, довідку (наказ) про прийняття на роботу;
– копію паспорта;
– копію ідентифікаційного коду;
– копію документа про вищу освіту.
Нарахування допомоги здійснюється в університеті на підставі наказу.
Документи подаються до відділу кадрів університету.
Термін подання документів (відповідно до наказу МОН України) – вересень 2024 року.
Контактний телефон: (0512) 37-88-35.
Слідкуйте за інформацією щодо уточненого переліку документів та термінів подачі на сайті університету.